All Included
Media, agentie publicitara full service, ofera promovare prin canale
conventionale si promovare prin canale neconventionale, realizare design flyere
pliante, promovare online - 0728955745
http://allincluded.ro ,
0728955745 All Included Media este o
agentie publicitara full service din Constanta care va ofera cele mai eficiente
solutii pentru promovarea brandului si produsului dvs pe toate canalele
posibile.
Promovare
prin canale conventionale – ATL:
Acest tip de promovare se refera la
modalitatile traditionale de comunicare. De regula, se foloseste pentru
promovarea companiilor si are ca scop principal constientizarea prezentei
acestora pe piata. Mesajul campaniilor de promovare de acest tip este unul
general, impersonal si se adreseaza maselor largi, oferind o rata scazuta de
raspuns. Canalele de comunicare ATL sunt:
·
Mass-media:
presa scrisa, radio, televiziune, cinematograf
·
Outdoor
(publicitate exterioara): panotaj (mesh, banner, poster, semne stradale etc.),
suporturi mobile, tranzit (autobuze, troleibuze etc.)
·
Direct
mail: fluturasi (flyere), scrisori, posta, e-mail, brosuri, postere etc.
·
Obiecte
promotionale: brichete, chibrituri, tricouri, sepci etc.a
Promovare prin canale neconventionale – BTL:
Acest tip de promovare se
refera la modalitatile de comunicare neconventionale, care prin modalitati
pline de inspiratie si inedit, duc mesajele publicitare direct la publicul
tinta. De regula, se refera la organizarea de evenimente , se foloseste pentru
promovarea brandului si are ca obiectiv cresterea vanzarilor. Mesajele BTL sunt
foarte clare si concise, comunicarea facandu-se direct catre grupurile de
consumatori interesati, astfel atingand o rata ridicata de raspuns.
Modalitatile de comunicare BTL sunt:
·
Promotii
face-to-face
·
Lansari
de produs, targuri, expozitii
·
Organizarea
de evenimente, concerte etc.
Pentru mai multe
detalii ne puteti contacta la urmatoarele adrese:
Agentie publicitara, canalele de comunicare ATL, promovarea brandului, promovarea
produsului, canalele de comunicare ATL, promovare
prin canale neconventionale BTL, promotii face-to-face
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu