marți, 14 martie 2017

All Included Media, agentie publicitara full service, ofera promovare prin canale conventionale si promovare prin canale neconventionale, realizare design flyere pliante, promovare online - 0728955745



      http://allincluded.ro ,  0728955745 All Included Media este o agentie publicitara full service din Constanta care va ofera cele mai eficiente solutii pentru  promovarea brandului si produsului dvs pe toate canalele posibile. 

Promovare prin canale conventionale – ATL:

       Acest tip de promovare se refera la modalitatile traditionale de comunicare. De regula, se foloseste pentru promovarea companiilor si are ca scop principal constientizarea prezentei acestora pe piata. Mesajul campaniilor de promovare de acest tip este unul general, impersonal si se adreseaza maselor largi, oferind o rata scazuta de raspuns. Canalele de comunicare ATL sunt:

·         Mass-media: presa scrisa, radio, televiziune, cinematograf
·         Outdoor (publicitate exterioara): panotaj (mesh, banner, poster, semne stradale etc.), suporturi mobile, tranzit (autobuze, troleibuze etc.)
·         Direct mail: fluturasi (flyere), scrisori, posta, e-mail, brosuri, postere etc.
·         Obiecte promotionale: brichete, chibrituri, tricouri, sepci etc.a


Promovare prin canale neconventionale – BTL:

Acest tip de promovare se refera la modalitatile de comunicare neconventionale, care prin modalitati pline de inspiratie si inedit, duc mesajele publicitare direct la publicul tinta. De regula, se refera la organizarea de evenimente , se foloseste pentru promovarea brandului si are ca obiectiv cresterea vanzarilor. Mesajele BTL sunt foarte clare si concise, comunicarea facandu-se direct catre grupurile de consumatori interesati, astfel atingand o rata ridicata de raspuns. Modalitatile de comunicare BTL sunt:

·         Promotii face-to-face
·         Lansari de produs, targuri, expozitii
·         Organizarea de evenimente, concerte etc.





Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la urmatoarele adrese:



Agentie publicitara, canalele de comunicare ATL, promovarea brandului, promovarea produsului, canalele de comunicare ATL, promovare prin canale neconventionale BTL, promotii face-to-face


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu